Beröm som värmer…

I veckan så fick jag så fint beröm så jag vet då inte. Jag hade avtalat tid med en vuxen person som jag är lite halvbekant med. Hon är i ett vägskäl i livet och ville ha lite hjälp att kika på olika utbildningar, prata om hur hon ska tänka etc. Jag förankrade hos chefen att det var ok att hon kom till jobbet.

Vi pratade läääänge. Jag tror att jag ”öppnade upp” en del vad gäller hur hon kan tänka, vi diskuterade olika vägar osv.

När vi var klara så tackade hon massor och jag fick en liten present. Sen sa hon att hon hade bett sin kille att kolla upp vem man kan gå till i Ljusdal och få denna hjälp, han hade frågat flera personer på sitt jobb och ALLA hade sagt ”Emo är bäst”. Vilken ära!

Jag blev hur glad som helst såklart.tummenupp

En reaktion på ”Beröm som värmer…

Lämna en kommentar