Bokstäver & Siffror

allt om inget och lite till…

Artroskopi

på 25 juni, 2013

Knät är åtgärdat. Ännu en gång så fick jag tänka ”vad var det jag sa” när läkaren efter op kommer in och säger ”du hade rätt”. Det var en meniskskada! Nähä?
Det var dessutom svår Artros, steg 3 på en 4-gradig skala. Om du varit 20 år äldre så hade jag föreslagit ett knäledsbyte sa läkaren. Jamen vad skönt, då vet jag vad jag har att vänta om sisådär 20 år då. Den dagen den sorgen…

Det går stadigt framåt. Jag har jobbat både igår och idag. Har dock svårt att böja knät och det gör fortfarande ont vid belastning, så jag har lånat Uffes bil med automatväxel.  Att den sedan är en cabriolet och mullrar gott gör inte det hela så illa :-)

cab

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

